الجمعة، أبريل 04، 2008

يا رب








و لما الحزن يخطفنى
و دايما هو خاطفنى
اردد من دعاء يونس
و اتونس
بكلماته
و اتامل
( انى كنت من الظالمين )
يوسوس ليا مش ظالم
و اللوامه تفضحنى
انا الظالم
و انا العالم .. باسرارى
و اردد ف المدى...
و الكون يرددها صدا للصوت ...
يا رب ... و طالعه من قلبى
تسامحنى
تصالحنى على نفسى
على الدنيا
و انا الطماع
و مش عاوز اكون محروم من الآخر
ف م الآخر
انا المفتون
و بستغفر
و عارف
رحمتك اوسع

هناك 8 تعليقات:

غير معرف يقول...

ليس لنا غيره
مهما اخدتنا الدنيا بغرورها
وغرورنا فيها
خاطره روحانيه دى يا سهورهسلم قلمك الجميل دايما

بسنت

http://justlittleideas.blogspot.com/

Ahmed Othman يقول...

يوسوس ليا مش ظالم
و اللوامه تفضحنى
انا الظالم
و انا العالم .. باسرارى

......

و هنا أصنع ايقونة
ليدين تصفق بحرارة طوال النهار
و عندما يحين الغروب
ترتفع اليدين عاليا
و تردد آمين

عجبتني جدا

عين فى الجنة يقول...

حلو الشعر بتاع حضرتك

ســـــــهــــــــــر يقول...

الجميل بجد المفاجاه دى
بستان الرقه بسنت
نورتى البلوج
و انا اقول من برا الدنيا منوره بزياده ليه
زيارتك بجد اسعدتنى
خلينى اشكر اللى دلك على هنا و دلنى على طريقك

ســـــــهــــــــــر يقول...

د احمد
و دوما انت صاحب قراءه مميزه و فكر عميق و تعليق بسيط و عميق فى ان واحد

دمت بهذه الاطلاله
اشكرك

ســـــــهــــــــــر يقول...

أ راجى
و تشريفك اضفى على المكان روعه

اشكرك

شيماء النمر يقول...

حلوة أوي ماشاء الله

ســـــــهــــــــــر يقول...

عيونك هى الاجمل شيمو
اشكرك على روعة وجودك

آخر طقس

ذات صباح لن يُغْفِلَ استيقاظك.. أنت على موعد مع .. الحياة لم تنبئني العرافة به.. لم تفصح عنه فناجين القهوة حدسٌ هو.. لم تتمكن سن...